مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 بهمن 1400 ساعت 09:022022-02-19سياسي

یادداشت| آنچه باید برای جهاد تبیین در عصر شناخت دانست


فعالان حوزه رسانه باید در عصر روایتگری قواعد این عصر را شناخته و ناظر به شناخت عصر حکمرانی رسانه ای به عنوان سربازان و حتی فرماندهان خط مقدم جهاد تبیین روشنگری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم افشاری در یادداشتی نوشت: پیش تر و به تفصیل گفتیم که ما در عصر شناخت ناظر به غلبه روایتگری به واسطه دربرگیری رسانه های قابل دسترس، شاهد به تصویر کشیدن حوزه های عملکردی رسانه ای در قامت حکمرانی رسانه ای هستیم.

(اینجا بخوانید ) عصر فعلی یا همان عصر حکمرانی رسانه ای ناظر به عصر روایتگری(عصر شناختی)، تفاوت اساسی با عصر ماقبل خود یعنی عصر اطلاعات دارد به گونه ای که در عصر اطلاعات دستگاه محاسبات ذهنی افراد یا جوامع تغییر نمی کرد و عموماً بمباران اطلاعاتی انجام می شد تا توان تحلیل از مخاطب گرفته شود اما در عصر شناخت، رسانه به گونه ای کار کرده و به گونه ای با مخاطب بیش از خود او عجین می شود که اصلی ترین منشأ تأثیرپذیری دستگاه محاسبات ذهنی فرد را تشکیل می دهد.

رسانه های شناختی کاملاً شخصی هستند و هرکسی، خودش انتخاب می کند چه روایتی را از چه کانال ها و مراجعی دریافت کند و به همین دلیل اعتماد کامل داشته و شناختش تحت تأثیر قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت| آنچه باید برای جهاد تبیین در عصر شناخت دانست

یادداشت| آنچه باید برای جهاد تبیین در عصر شناخت دانست